En helg i Göteborg

Eftersom jag är näst intill frisk bokade pappa hotell i Göteborg i fredags kväll. Så igår blev det att gå upp tidigt och runt åtta lämnade vi Norrköping. Det blev en heldag på Nordstan, både shopping och god mat. Underbart! Imorse blev det hotellfrukost, som är bland de bästa som finns! Det är så skönt att lämna stan ibland och se lite annat, liv och rörelse. Det är lite väl dött och tråkigt i Norrköping.
Live, love & laugh | |
#1 - - Evelina jonasson:

sv: nu följer jag dig också! :)

#2 - - Amanda:

Sv: Jamen visst gjorde det :H

#3 - - Amanda:

Haha asså ni åker ju hit skitofta :O :D



Den där glassen har inte jag smakat ännu förresten var den god? Fanns ju en liknande förut också om jag inte minns fel? Eller så är det samma fast ny förpackning eller jag vet inte. Var flera år sedan jag såg den nu :P Haha.

#4 - - Chic Girl:

Är Calippo Shots goda? Har inte smakat dem än, men funderar på att göra det någon gång nästa vecka.

Upp