New in

Ny tröja och nya nagellack som jag köpte igår. Tröjan hade kostat 299 kr men jag hade sån tur för den va nersatt till 199kr. Riktigt nice! Är sådär lagom kär i tröjan så tänkte därför ha den imorgon. Börjar bli frisk så imorgon blir praktik 10-17, sen en sväng på stan med min fina pojke som jag saknar som tusan!  
Shopping | |
#1 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej, jadå :)

görs?

#2 - - Claudia:

skit snyggt :)

#3 - - jessie:

sjukt fin tröja du har köpt!

och fin blogg btw!

kolla gärna in min också!

kram! :)

#4 - - Ellen i Colorado:

Vilken härlig färg på tröjan:).. sicken tur att du hittade den billigare också:).. snyggt och matcha med en skjorta under!!

#5 - - Amanda:

Åh, så snyggt med gula tröjor ju! Provade en liknande för ett tag sedan men köpte den inte. Köpte en blå i stället :P Hehe. Men vill ha en gul också!

#6 - - Mathilda:

Vilken snygg tröja! Gillar färgen.

#7 - - Lea Kamle:

snygg tröja!

#8 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej, kollade också på det :)

vad tyckte du om det då?

Upp