Lovely blazer

Om jag skulle få bestämma skulle jag bära någon av dessa i vår. Det är så sjukt snyggt och stilrent! Framför allt så passar det till vardags och lite fest. Blir nog en sväng förbi Gina tricot (där dessa är ifrån) när jag får tillfälle att prova en!
Vill ha | |
#1 - - SNYGGASTE BLOGGERSKAN:

Ha en bra fortsättning sötnos :)

#2 - - Sara [foto/vardag]:

Sv; Ja dom var super fina! Vet du vad kollektionen heter? :)

#3 - - jennie:

riktigt snygg blogg! :)

#4 - - Amanda:

Sv: Haha, okej ^^ Den provade jag också.



#5 - - Amanda:

Åh, så snyggt med blazers! :D Hade också tänkt införskaffa en nu snart. Hehe.

#6 - - Fredrica:

sv: Jo allt är toppen! :D självdå? :) kram

#7 - - ellenlilja:

åh gud vad fin blogg du har!

#8 - - filippa :):

fin blogg :)

#9 - - Fredrica:

sv. Stackarn , krya!

jom ed mig är det toppen! Gjort idag då? :)

kram!

Upp