Söndagsmys

Så va denna helgen snart slut. Har hunnit med att ta det lugnt, fira farmor, bakat en kladdkaka och umgåtts en hel del med min älskling! Ikväll ska jag nog ta hand om mig själv lite extra, ha ansiktsmask och hårinpackning. Det kan behövas inför en vecka med två nationella prov i svenska bland annat. Puss och kram 

Live, love & laugh | |
#1 - - Amanda:

Sv: Vaa, ska du till Turkiet? :O Vad roligt! Åhh, vad avundsjuk jag blev nu hahah. Jaa, det gör den verkligen :O I bland önskar man verkligen att tiden kunde sakta ner lite alltså..

#2 - - Amanda:

Kladdkaka! <3

#3 - - Mathilda - PHOTOGRAPHS:

Mumselimums vad gott!

#4 - - Ellie:

Härlig blogg!



Såg att du pluggar till make up stylist, gud vad kul! Själv pluggar jag till undersköterska men funderingar finns på att bli make up artist i framtiden.. :)

Upp